.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شناسایی 4800 واحد صنفی متخلف در گلستان

رئیس سازمان بازرگانی گلستان گفت: چهار هزار و 800 واحد صنفی متخلف سالجاری در این استان شناسایی شدند.

نادعلی کهنسال به خبرنگار مهر در گرگان افزود: پرونده این واحدهای متخلف برای صدور رای به هیئتهای رسیدگی به تخلفات صنفی سازمان و تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی اظهار داشت: این درحالی است که طی 10 ماه گذشته حدود 89 هزار واح صنفی خرده فروشف عمده فروش و خدماتی در این استان بازرسی و کنترل شدند.

وی خاطرنشان کرد: از این شمار 60 هزار واحد صنفی خرده فروشی، 16 هزار واحد عمده فروش و شش هزار و 200 واحد خدماتی کنترل و نظارت شدند.

رئیس سازمان بازرگانی گلستان به میزان کالاهای قاچاق کشف شده در سه ماه اخیر در استان اشاره و اضافه کرد: ارزش ریالی کشفیات کالاهای قاچاق در این مدت بیش از یکصد میلیون ریال بوده است.

کهنسال افزود: این کالاهای قاچاق کشف شده شامل سیگارت به تعداد 94 هزار نخ ، بنزین سه هزار و 200 لیتر، دو تن برنج، کودشیمیایی دو هزار و 200 کیلوگرم، توتون و انواع البسه بوده است.

وی اظهار داشت: در این زمینه 76 فقره پرونده تشکیل و برای صدور رای به مراجع قضایی و هیئتهای رسیدگی به تخلفات صنفی ارسال شد.

به گفته کهنسال، این کالاهای قاچاق در راستای مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با عرضه این کالاها در سطح واحدهای صنفی در سه ماهه سوم سال جاری توسط بازرسان و کارشناسان این سازمان با همکاری نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است.

استان گلستان 40 هزار واحد صنفی دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.